شورای کتاب و محصولات فرهنگی وزارت علوم تشکیل شد
دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم میزبان چاپ و نشر


شورای کتاب و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت علوم با هدف تجهیز کتاب و محصولات فرهنگی در دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم تشکیل شد

به گزارش اخبار چاپ در این نشست علی آدمی مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی گفت: هدف از تشکیل این شورا، رصد و تجهیز کتاب‌ و محصولات فرهنگی مورد نیاز دانشجویان و دانشگاهیان است.
وی دراین‌باره افزود: تبادل نظر در حوزه ظرفیت‌های دستگا‌ه‌ها و نهادهای فرهنگی برای استفاده در فضای دانشگاهی کشور، راهکارهای حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی برای تامین نیازهای دانشگاهیان، لزوم تجهیز کتابخانه‌های دانشجویی و خوابگاه‌ها، ارسال بسته‌های فرهنگی برای دانشجویان خارج از کشور و بررسی ظرفیت‌های جدید نظیر کتابخانه‌های دیجیتال برای استفاده دانشجویان و دانشگاهیان، از محورهای نخستین این شورا بود.

این شورا با حضور علی آدمی مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی، روح‌الله نصراللهی مشاور مدیر کل، محمدرضا فرطوسی مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین حبیب اللهیاری مدیر کل اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدصادق شاهرودی استاد دانشگاه برگزار شد.

در این نشست مقرر شد که هر کدام از دستگاه‌های مرتبط گزارش از شرح فعالیت‌های فرهنگی خود در رابطه با دانشجویان و دانشگاهیان را ارایه دهند که در تصمیم‌گیری‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۸ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: