مرحله دوم داوری جشنواره تجسمی دامون فر برگزار شد
بیش از 230 اثر به بخش نمایشگاهی دوسالانه دامون فر راه یافت


از میان 4496 اثر رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی دامون فر، 600 اثر به مرحله دوم رسیده بود كه در این مرحله با جمع آرای داوران، بیش از 230 اثر به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافت.

مرحله دوم داوری جشنواره دوسالانه دامون فر 14 مهرماه سال جاری با حضور محمد ابراهیم جعفری، بهنام كامرانی، رزیتا شرف جهان و مصطفی اسداللهی،برگزار و در مجموع 230 اثر از میان 600 اثر راه یافته به بخش دوم این دوسالانه به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافت.
گفتنی است این آثار 16 مهرماه سال جاری در گالری پردیس با حضور سیف ا... پویا راد(مدیر جشنواره) و فرح اصولی(رئیس شورای داوران سومین دوره) افتتاح خواهد شدو تا 30 مهرماه دایر خواهد بود. و مطابق با دوره های گذشته ی این رویداد از برگزیدگان دوره گذشته تجلیل به عمل خواهد آمد.
همزمان با افتتاحیه به مناسبت روز جهانی كودك نخستین کارگاه تخصصی نقاشی كودك در حاشیه این رویداد زیر نظر یاسمین سینایی در محوطه بیرونی مجموعه پردیس سینمایی پارك ملت برپا خواهد شد و كودكان زیر 12 سال با دراختیار داشتن به‌روزترین محصولات نقاشی دنیا نظیر فابر كاستر امكان آن را خواهند داشت كه به شكل حرفه‌ای آموزش ببینند. این کارگاه آموزشی از ساعت 17تا 19 ادامه خواهد داشت. علاوه بر آن در حاشیه جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر کارگاه های متعددی نظیر کارگاه جوانان و اساتید، نشست تخصصی برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند همه روزه از برنامه‌های مختلف این رویداد بهره‌مند شوند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۵ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: