با برگزاری دومین دوره پرینت پرموشن:
انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ،پیشگام در ارائه آموزش‌های تخصصی


دومین دوره پرینت پرموشن ،توسط انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در مشهد برگزار می شود

میثم حشمت خواه مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ و مدرس چاپ مرکز شماره یک در دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص و کم و کیف و چگونگی برنامه‌های دومین دوره سری آموزشی پرینت پروموشن به خبرنگار اخبارچاپ گفت: تلاش‌های بی وقفه و برنامه‌ریزی‌های علمی و کارشناسی موجب شد تا به گواه شرکت‌کنندگان، در نخستین دوره سمینارپرینت پروموشن بهترین داده‌ها و اطلاعات در اختیار اساتید قرار گیرد. پیگیری و پشتکار اساتید شرکت‌کننده در روز پایانی و علاقه‌مندی آنان به منظور حفظ ارتباط با مدرسان سمینار، مسئولین انجمن را بر آن داشت تا دور دوم این سمینار را هرچه زودتر برگزار نماید؛ تا در نهایت اساتید منتخب، به کشور ایران اعزام شوند. بدین منظور 9 آذرماه سال جاری دومین دوره سمینار آموزشی پرینت پروموشن در شهر مشهد برگزار می‌شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ تصریح کرد: با توجه به آنکه مؤسسه آموزشی پرینت پرموشن آلمان، یکی از بهترین، کارآمدترین، علمی‌ترین و تخصصی‌ترین مراکز آموزشی صنعت چاپ در سطح بین‌الملل و با ابعاد جهانی است که با مسئولیت و مدیریت هرینگ، رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان ماشین‌آلات صنعت چاپ آلمان اداره می‌شود؛ و با توجه به توافقات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ با این موسسه، مبنی بر برگزاری دومین دوره ی آموزشی در ایران، مدرسین این دوره نیز، یورگن سیدل ـ مدرس چاپ افست و متخصص در استاندارد چاپ، اندازه گیری و کنترل، انجام تست‌های چاپی با مرکب‌های پیگمنت بالا از دانشگاه کمنیتز آلمان ـ و آقای توماس شوبرت؛ ـ مدرس پیش‌از چاپ و متخصص در گردش کار دیجیتال، پلیت ستر و مدیریت رنگ از دانشگاه کمنیتز آلمان ـ به عنوان مدرسین سمینار آموزشی دعوت شده اند. آموزش های این دوره نیز بر دو پایه ی تئوری و عملی استوار است.
میثم حشمت خواه خاطرنشان کرد: در سمینار آموزشی مدرسین چاپ مطالبی از قبیل گردش کار در زنجیره تولید محصول چاپی ،اشکال یابی و رفع آن در محصول چاپی، استاندارد ISO12647-2 و استاندارد کاغذ، مدیریت کیفیت در چاپ، گردش کار دیجیتال (CTP و CTF ساختار و عملکرد) و نحوه کنترل کیفیت، نحوه ساخت PDF/X و نحوه کنترل کیفت، PreFlight، آشنایی با ویرایش فایل های PDF توسط نرم افزار PitStop ، دانسیتومتری و اسپکتروفتومتری ، آشنایی با نوار رنگ و مفهوم آن ، آشنایی با سایت آموزش از راه دوره E-Learning ارائه گردید؛ در این دوره نیز مطالب مذکور به شکل کامل تری به مخاطبان عرضه می شود. به طور قطع سیلابس و طرح درسی مدرسان پرینت پروموشن برای دوره‌ی دوم بسیار کامل تر و تخصصی‌تر خواهد بود. چرا که در نخستین دوره با ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و توان علمی اساتید و صنعت‌گران ایرانی آشنا شدند.
مدرس چاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود:در این دوره علاوه بر اساتید،فارغ التحصیلان و فعالان صنعت چاپ نیز می‌‌‌‌توانند شرکت نمایند و در روز پایانی این دوره نیز همانند دوره اول به منظور استفاده و بهره‌برداری اساتید و مدرسان صنعت چاپ کشور مدرک این دوره از طرف موسسه پرینت پرموشن به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. و سرانجام از میان برگزیدگان دو دوره آموزشی تعدادی جهت گذراندن دوره‌ای در کشور آلمان انتخاب می شوند؛ تا آموزش‌های تکمیلی را به مدت یک ماه در این کشور دنبال نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۳ مهر


jalal zokaei

از قديم گفته اند آرايشگرها وقتي بيكار ميشوند_بخوانيد بازارشان كساد ميشود- سر همديگررا مي تراشند . حكايت اين مصاحبه هم ازآن حكايتها ست . ازكرامات شيخ ما چه عجب مشت را واكرد وگفت يه وجب .





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: