در 3 اکتبر 2010 برگزار شد:
نمایشگاه چاپ و نشر گراف آمریکا برگزار شد


نمایشگاه چاپ و نشر گراف آمریکا در تاریخ 11 مهرماه سال جاری ـ , October 32010 برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره نمایشگاه چاپ و نشر گراف آمریکا از 3 اکتبر 2010 میلادی (11 مهرماه 1389 هجری شمسی) آغاز به کار کرده و به مدت 4 روز به طول خواهد انجامید.
به گزارش اخبار چاپ نمایشگاه چاپ و نشر گراف آمریکا هر چهار سال یکبار و بین دو دوره نمایشگاهprint آمریکا برگزار می‌‌‌‌گردد.نخستین دوره نمایشگاه در سال 1968 و آخرین دوره‌ی آن (یازدهمین دوره)در سال 2006 میلادی برگزار گردیده است.
در دوره‌ی نخستین GRAF EXPO توسط صنایع چاپ آمریکا(PIA) و انجمن ملی مدیریت چاپ آمریکا(NAPL) برگزار می‌شد. از سال 1982 و همزمان با برگزاری پنجمین دوره GRAF EXPO ،انجمن سازندگان تجهیزات چاپی و نشر و تکنولوژی‌‌‌‌‌های تبدیلی(NPES) آمریکا شرکت نمایشگاهی صنایع چاپ آمریکا(GASC) را با NAPL و PIA پایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی کردند در نتیجه از سال 1982 میلادی نمایشگاه GRAF EXPO با شیوه کنونی و توسط سه نهاد معتبر چاپی برگزار می‌شود.
یکی از مهمترین دوره‌‌‌های GRAF EXPO مربوط به2000 GRAF EXPO است. زیرا در اواخر 90 میلادی فشار اقتصادی و رکود بی‌‌‌سابقه‌‌ای صنعت چاپ آمریکا رنج می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داد. این رکود حدی بود که بسیاری از از نمایشگاه های صنعت چاپ در این کشور را به تعطیلی گراییده و از بین رقتتند. لیکن در این میان نمایشگاه GRAF EXPO با موفقیت برگزار گردید.
دوازدهمین دوره نمایشگاه چاپ و نشر گراف آمریکا تا 6 اکتبر 2010 میلادی(14 مهرماه 1389 هجری شمسی) ادامه خواهد داشت

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۳ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: