آیا چاپ تنها در کشورهای در حال توسعه مورد نیاز است؟؟
نشر الکترونیکی بلیت‌های جام جهانی اشتباه محض بود


در آفریقای جنوبی از فروش اینترنتی استفاده کردیم که سیستم اشتباهی بود. اگر اینترنت در برزیل جواب بدهد خب از همین سیستم استفاده می کنیم.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از اکو نیوز " جروم والکه" با بیان این مطلب افزود: روند فروش بلیت‌های جام جهانی 2010 بسیار کند بود چرا که سیستم فروش اینترنتی بلیت‌های جام جهانی برای بسیاری از آفریقای‌‌ها که عادت داشتند از ورزشگاه‌ها بلیت بخرند، بیگانه بود.
دبیرکل فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، می‌گوید: سیستم بلیت فروشی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ایراد داشته و اطمینان داده که در جام جهانی 2014 برزیل این مشکلات پیش نیاید.

بر پایه این گزارش، از آنجایی که حضور خارجی‌ها برای تماشای رقابت های جام جهانی، کمتر از حد انتظار بود، فیفا مجبور شد برای جذب تماشاگران محلی، بلیت‌های خود را خارج از برنامه اینترنتی به معرض فروش بگذارد که تنها 45 هزار بلیت از این طریق به فروش رسید.
" والکه" در گفتگو با سی ان ان گفت: که مقامات فیفا از این رقابت‌ها درس مهمی فرا گرفته اند و آن اینکه چنانچه بخواهند در خصوص سیستم فروش بلیت رقابت‌های جام جهانی تصمیم‌گیری کنند، ابتدا باید در خصوص فرهنگ کشور میزبان مطالعه کنند.
وی در این خصوص اظهار داشت: ابتدا اجازه دهید ببینیم برزیلی‌ها چگونه بلیت تهیه می‌کنند. ما در آفریقای جنوبی از فروش اینترنتی استفاده کردیم که سیستم اشتباهی بود. اگر اینترنت در برزیل جواب بدهد خب از همین سیستم استفاده می کنیم. اما قبل از اینکه مطمئن شویم که این سیستم در آنجا چگونه کار می کند، هیچ تصمیمی نخواهیم گرفت.
والکه گفت: تفاوت اصلی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و جام جهانی 2014 برزیل، به میزبان این رقابت‌ها بازمی‌گردد. در حالی که آفریقای جنوبی به عنوان تنها تیم میزبان رقابت های جام جهانی نام گرفت که از مرحله گروهی رقابت‌ها صعود نکرد، برزیل قهرمان پنج دوره این رقابت‌هاست و می‌خواهد برای نخستین بار در خانه به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۱ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: