واگذاری یك اتاقك آگوستیك به كتابخانه نابینایان قم
کتاب‌هایی که شنیده می‌شوند !!!!


در راستای ارتقای فعالیت‌های بخش نابینایان كتابخانه آیت ا... خامنه ای، یك اتاقك آگوستیك از سوی سازمان بهزیستی استان قم به كتابخانه آیت ا... خامنه ای واگذار شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی کتابخانه نابینایان حسن عبدلی، مسئول كتابخانه نابینایان اظهار داشت: به منظور تولید كتابهای گویا یك اتاقك آگوستیك در ابعاد 5/1در2 در اختیار كتابخانه نابینایان قرار گرفته است.
مسئول كتابخانه نابینایان ادامه داد: كمبود منابع بریل و گویا یكی از اصلی‌ترین مشكل كتابخانه نابینایان است كه در پاسخگویی به مراجعان ایجاد مشكل كرده است.
وی ادامه داد: اتاق آگوستیك برای تامین بخشی از نیازهای روشندلان و تولید كتابهای گویا در نظر گرفته شده است.
عبدلی با تشریح روند اجرایی تولید كتابهای گویا گفت: اتاقك آگوستیك به صورت پیشرفته تجهیز شده وگوینده‌ها از بین كتابداران و چند نفر به صورت افتخاری انتخاب شده‌اند كه امیدواریم كتاب با كیفیت بالا تولید شده و به دست روشندلان برسد.
عبدلی افزود: در حال حاضر این كتابخانه تعداد 2200 كتاب گویا دارد و به 245 نفر ارائه خدمات می‌‌دهد.
مسئول كتابخانه نابینایان گفت: از مجموع كل اعضا، تعداد 200 نفر در استان قم ساكن هستند و مابقی در سایر استان‌ها از طریق پست سرویس می‌گیرند.
وی با اشاره به خدمات ویژه بخش نابینایان گفت: گویا كردن جزوات و كتابهای مراجعان، تبدیل متون چاپی به بریل، چاپ كتاب بریل و تبدیل نوار به فایل‌های كامپیوتری از خدمات ویژه این كتابخانه است

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۰ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: