نتایج داوری طراحی پوستر هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد اعلام شد
آثار ارسالی انتظارات هیأت داوران را برآورده نکرد


مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد با همکاری شبکه طراحان گرافیک ایران مسابقه طراحی پوستر هفتمین جشنواره غذا را برگزار و طی بیانیه ای نتایج داوری این مسابقه را اعلام نمودند.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد با همکاری شبکه طراحان گرافیک ایران مسابقه طراحی پوستر هفتمین جشنواره غذا را برگزار و طی بیانیه ای نتایج داوری این مسابقه را اعلام نمودند.
بیانیه هیأت داوران مسابقه پوستر هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد به شرح زیر می باشد
هیأت داوران مسابقه پوستر هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد ضمن قدردانی از عزیزانی که با ارسال آثار خود در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت کرده‌اند یادآور می‌شود آثار ارسالی چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر کمیت، انتظارات اعضای محترم هیأت داوران را برآورده نکرده‌ است و توصیه می‌شود علاقه‌مندان به هنر طراحی و گرافیک در حد امکان به موضوع و مفهوم مسابقات دقت و توجه داشته باشند تا آثارشان ضمن بهره‌گیری از جذابیت‌های هنری از نشانه‌های مفهومی هم بهره‌مند شود. هیأت داوران پس از بررسی تمامی آثار ارسالی آن بخش از طرح‌هایی که قابلیت ورود به مرحله داوری را نداشتند، تفکیک و جدا کردند و مرحله داوری با حضور ۳۰ اثر آغاز شد.
در این مرحله محورهایی از قبیل: بهترین ترکیب بندی ارتباط با موضوع جشنواره، اجرای مناسب و ایده‌پردازی مورد توجه اعضا قرار گرفت.
هیأت داوران پس از چند دور بررسی آثار راه یافته به مرحله داوری و بیان دیدگاه‌ها و نظرات فنی در خصوص آثار در نهایت با اکثریت آرا نفرات برگزیده را از میان آثار ارسالی به شرح زیر انتخاب کردند.
 بر طبق این گزارش نفر اول رضوانه مرادی به خاطر استفاده صحیح از خط فارسی و دقت در انتخاب نمادها و نشانه‌های ایرانی ،نفر دوم بهاره ایروانی به خاطر ایده پردازی بدیع و جسورانه در ارایه مفهوم تأمل برانگیز از جشنواره غذای خیریه نفرات برتر این جشنواره بودند

هیأت داوران با آرزوی استمرار همکاری‌های هنری تمام شرکت کنندگان با مجتمع آموزشی نیکوکاری در فعالیت‌های آتی هیچ اثری را حائز کسب رتبه سوم ارزیابی نکرد و اظهار امیدواری شرکت کنندگان عزیز در آینده با آمادگی بیشتر، آثار ارزنده‌تری به این مسابقات ارسال کنند.
داوری این مسابقه که 2 ساعت و نیم ادامه داشته در محل دبیرخانه رعد برگزار شده است که به دلیل عدم حضور پویا گلستانه با تایید مسئولین خیریه رعد، امیر حسین قوچی بیک  به جمع داوران فراخوان جشنواره پیوست.
به گفته روابط عمومی مجتمع آموزشی رعد، در آستانه روز جهانی غذا، جشنواره را با موضوع غذا، نوشیدنی و انواع خوراکی های ایرانی، محلی و فرنگی در تاریخ 21تا 23 مهرماه سال جاری به مدت 3شب از ساعت 17 لغایت 23 در محل این مجمع برگزار می کند. مجتمع رعد با همکاری کمیساریای پناهندگان سازمان ملل UNHCR درآمدهای روز اول این مراسم را به آسیب دیدگان سیل پاکستان اختصاص خواهد داد و الباقی را برای آموزش رایگان توان یابان خیریه رعد هزینه خواهد کرد.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس گرفته یا به وب سایت موسسه به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۱ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: