به همت گروه طراحان گرافیک انار در نگارخانه لاله برگزار می شود:
50 اثر منتخب نمایشگاه بین المللی پرو در ایران


چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پرو با عنوان «آب» به صورت همزمان با پرو، 10 مهرماه در نگارخانه لاله گشایش می یابد.

 اخبارچاپ: چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پرو با عنوان «آب» به صورت همزمان با پرو در نگارخانه لاله تهران گشایش می‌یابد. این نمایشگاه توسط گروه طراحان گرافیک انار و با همکاری رافائل ویوانکو ، ایرج میرزاعلیخانی و دانشگاه لایولا پرو برگزار می‌شود. و از 10 تا 20 مهرماه در نگارخانه لاله برپا است.
آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه متشکل از ۵۰ اثر منتخب داوری شده، شامل پوسترهایی از طراحان ایران کشورهای آمریکا، ایتالیا، بلغارستان، بوسنی و هرزگوین، بولیوی، پرو، ترکیه، چین، لهستان، سوئد و یونان خواهد بود.
موضوع چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پیرامون موضوع آب و معضلاتی است که زمین و متعاقب آن بشر در آینده نه چندان دور با آن مواجه خواهد شد.
لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی پوستر پرو هر ساله زیر نظر رافائل ویوانكو در دانشگاه «لایولا» پرو برگزار می شود و امسال نیز آثار چهار طراح از ایران در این نمایشگاه كه موضوع آن «آب» است، انتخاب شده است.

گروه طراحان گرافیک انار در نظر دارد پوسترهای این نمایشگاه را در شهرهای مختلف ایران به نمایش درآورند. تبریز، اصفهان، كرمانشاه، مشهد، شیراز، قزوین و زنجان از جمله شهرهایی است كه این گروه امیدوار است شرایط رونمایی پوسترهای «آب» در آنها فراهم شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۰ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: