گفتگو با حمیدغفاری مدیرعامل چاپخانه نور و حکمت:
گره کور در صنعت چاپ توسط کمیته حل اختلاف اتحادیه ها بر طرف می شود!!!!


تمام معضلات و اختلاف ها و حتی قراردادهای مبهم نیز توسط کمیته حل اختلاف اتحادیه ها مرتفع شده است.در غیر اینصورت اگر اتحادیه ها قادر به حل مشکل نبودند مراجع قانونی مسئولیت حل مشکل را دارند.

حمید غفاری مدیرعامل چاپخانه نور و حکمت در گفتگو با اخبار چاپ ضمن تقبیح هتک حرمت به دوره آموزشی پیشرفته صحافان اظهار داشت: اگرچه تا در محلی وقوع اتفاق حضور نداشته باشی مسلمأ قضاوت درستی نیز نخواهی داشت. لیکن مشکلات میان ناشران، خریداران ماشین آلات، تعمیرکاران و ... موارد جدیدی نیست و تمام این معضلات و اختلاف ها و حتی قراردادهای مبهم نیز توسط کمیته حل اختلاف اتحادیه ها مرتفع شده است. اتحادیه ها در شرایط خاص جامعه-شرایط اقتصادی نامناسب، رکود بازار- در حل مشکلات صنعتگران کوتاهی نکرده اند.
مدیرعامل چاپخانه نور و حکمت تصریح کرد: در جایی که اتحادیه ها قادر به پاسخگویی نبوده اند از طریق دادگستری و قانون باید به مشکلات رسیدگی شود. با وجود این کانال هایی که برای حل اختلافات وجود دارد برخورد شخصی و فیزیکی علاوه بر اینکه نتیجه بخش نیست، مفهومی هم ندارد.
حمید غفاری افزود: قاعده کلی این چنین اختلاف هایی مراجعه به کمیته حل اختلاف است. بهتر است جلسه ای گذاشته شود و آقایان در آن شرکت نمایند و کم و کیف اختلاف خود را بیان نموده تا به نتیجه برسند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۶ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: