جامعه دانشگاهی صنعت چاپ کشور این اقدام را محکوم می کند:
بیژن درویش کوجوری: محیط آکادمیک که جای درگیری و خشونت نیست!!!


رفتار این افراد بر تبلیغات سوئی که جوامع غرب بر علیه ایران انجام می دهند صحه گذاشته و لغت تروریست را در ذهن مدرس آلمانی تداعی خواهد کرد.

بیژن درویش کوجوری مدیر گروه چاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره یک و مدرس این دانشگاه در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: برهم زدن و هتک حرمت یک سمینار علمی و تخصصی تنها از کسانی سر می زند که با علم میانه ای ندارند و اولویت های زندگی خود را به امور مالی اختصاص داده اند.
بیژن درویش کوجوری خاطرنشان کرد: چاپ رشته ای فرهنگی و هنری است وبه همین دلیل اصالت خاص خودش را می طلبد. وقتی افراد بدون علم وارد این رشته می شوند عاقبت امور هم بهتر از این نخواهد شد.
وی تصریح کرد: این افراد به بازتاب عمل خودشان توجه نکرده اند. رفتار این افراد بر روی قضاوت پروفسوری که به عنوان مدرس در این کلاس ها حاضر شده بود تاثیر خواهد گذاشت؛ و بر تبلیغات سوئی که جوامع غرب بر علیه ایران انجام می دهند صحه گذاشته و لغت تروریست را در ذهن این مدرس تداعی خواهد کرد. اصناف به خوبی می دانند که مشکلات را به واسطه اتحادیه ها می توان مرتفع کرد محیط آکادمیک که جای درگیری و خشونت نیست.

  •     از وزارت ارشاد با صراحت می خواهیم صلاحیت این افراد را برای حضور در صنعت چاپ باطل نماید

مدیر گروه چاپ و مدرس دانشگاه علمی کاربردی،فرهنگ و هنر واحد یک افزود: اتحادیه باید این مورد را پیگیری نماید و افراد خاطی را به دست قانون بسپارد. این افراد با سوء استفاده از موقعیت، طلب حق کرده اند اما با این عمل نه تنها به حق خود نرسیده اند بلکه آبروی ایران و صنعت چاپ کشور را نیز برده اند. با صراحت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم خواست صلاحیت این افراد را برای حضور در صنعت چاپ باطل نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۵ مهر


فرزاد

تنها راه جلوگیری از تکرار این گونه اعمال حمایت وسیع تمامی دست اندرکاران از پیشنهاد استاد کوجوری مبنی بر ابطال صلاحیت این افراد می باشد و وزارت ارشاد و اتخادیه های مربوطه نیز خود باید در این امر پیش قدم شوند چرا که حرمت امامزاده به متولی آن است. اگر مختصر تسامحی در این امر صورت پذیرد مطمئنا در آینده شاهد اتفاقات تاسف بارتر خواهیم بود. از پوشش خبری و روشنگری سایت اخبار چاپ تشکر می کنم.
ناجی

من هم گفته مهندس (بیژن درویش) را تایید میکنم که وزارت ارشاد باید مجوز این افراد را باطل کند. چون وظیفه خود میدانم از این صنف خوب و پاک طرفداری بکنم و جالب آنکه من خودم شاهد این اختشاش بد و زننده از طرف این افراد بودم.
حسین عبادی

لطفا گفتگوئی با رئیس کمسیون تخلفات وزارت ارشاد انجام دهید تا چنانچه ایشان اطلاعی از موضوع دارند جهت روشن شدن فعالان صنف چاپ بیان کنند . در ضمن این عمل از بزرگترین تخلفات صورت گرفته در صنف است از ایشان بخواهید بصورت فوق العاده به این عمل رسیدگی کنند.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: