هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز برگزار می‌‌شود:
نمایندگان اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در نمایشگاه کتاب حضور دارند


هشتمین نمایشگاه استانی کتاب تبریز از 7 تا 13 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و نمایندگان اتحادیه چاپخانه‌‌داران تبریز نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

حسین زینال‌زاده رئیس اتحادیه چاپخانه‌‌‌ داران تبریز در گفتگو با اخبار چاپ پیرامون هشتمین نمایشگاه استانی کتاب تبریز و نقش اتحادیه این شهر در نمایشگاه مذکور، اظهار داشت: نمایشگاه استانی کتاب تبریز از تاریخ 7 تا 13 مهرماه سال جاریبرگزار میشود . این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا20شب پذیرای بازدیدکنندگان است . اتحادیه چاپخانه داران تبریز رویکرد مثبتی نسبت به این نمایشگاه دارد. به گونه ای که نمایندگان اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در این نمایشگاه حضور فعالی خواهند داشت.
وی افزود: نماینده اتحادیه چاپخانه‌داران در این نمایشگاه در سه بخش چاپ، گرافیک و بسته‌بندی به ارائه آثار می‌‌‌پردازد. بیشترین آثار ارئه شده مربوط به بخش چاپ خواهد بود و امیدواریم که این نمایشگاه بتواند جوابگوی نیاز مخاطبین در این سه بخش باشد.
رئیس اتحادیه چاپخانه‌‌‌‌داران تبریز در ادامه تصریح کرد: آقایان رامین اکبری و خوش نیت به عنوان نمایندگان اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز به ستاد نمایشگاه استانی معرفی شده‌اند.  این دوستان در حدود 500 هزار نسخه کتاب در سه بخش چاپ؛گرافیک و بسته‌بندی ارائه خواهند داد
پس از نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، نمایشگاه استانی كتاب آذربایجان ‌شرقی، بزرگترین نمایشگاه كتاب در ایران است كه در چند سال اخیر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز میزبان آن بوده است. این نمایشگاه كه در سال جاری از7 تا 13 مهر برپا می‌شود، از ساعت 10 صبح تا 8 شب میزبان علاقه‌مندان به كتاب است. كتاب‌های فارسی در نمایشگاه‌های استانی با 40 درصد تخفیف از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران عرضه می‌شوند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۵ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: