نمایشگاه منتخبی از پوسترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ 40 ساله گرافیک ایران به نمایش گذاشته می شود


نمایشگاه منتخبی از پوسترهای اساتید به نام گرافیک ایران که طی 40 سال برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی نموده اند 9 مهرماه سال جاری در نگارخانه ویژه افتتاح خواهد شد.

میترا ایزدیان مدیر اجرایی مدرسه ویژه در گفتگو با اخبار چاپ از برگزاری نمایشگاه منتخبی از پوسترهایی که اساتید به نام گرافیک ایران طی 40 سال برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی نموده اند خبر داد و افزود این نمایشگاه به همت آذین فرمندی و با همکاری اساتید گرافیک ایران، 9 مهرماه سال جاری در نگارخانه ویژه افتتاح خواهد شد.
مدیر اجرایی مدرسه ویژه افزود: این اولین باری است که چنین مجموعه درخشانی از تاریخ طراحی گرافیک ایران یک جا به نمایش گذاشته می شود. و تمام آثار اصل بوده و از پدیدآورندگان دریافت شده است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه پوسترهای کانون گزیده ای است از آثار، مرتضی ممیز، نورالدین زرین کلک، عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، علی اکبر صادقی، ابراهیم حقیقی، مصطفی اوجی، امیر نادری،پرویز نادری، بهرام خائف، محمد رضا عدنانی، پرویز محلاتی، محمدرضا دادگر، بهزاد غریب پور، ابوالفضل همتی آهوئی، بهراد امین سلماسی، مهشید مهاجر، مریم رحمتی اوینی، سودابه آگاه، هوشنگ محمدیان، احمد اسبقی، شاپورحاتمی، کوروش پارسانژاد و مریم خونساری که به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می شود.
شایان ذکر است آذین فرمندی این آثار را در مدت دو سال برای پایان نامه دانشجویی خود با عنوان «جستاری در پوسترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» گردآوری کرده است. آثار به نمایش گذاشته شده تنها 50 اثر منتخب از 400 اثر جمع آوری شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: