قاسم کریمی، مدیر دوره‌های آموزشی اتحادیه ناشران تهران
تمدید ثبت‌نام دوره‌های آموزشی نمونه‌خوانی و نسخه‌پردازی در اتحادیه


زمان اولیه ثبت نام دوره ی آموزشی نمونه خوانی و نسخه پردازی اتحادیه ناشران تهران، در تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری پایان یافت. و به دلایلی زمان تمدید شد.

قاسم کریمی مدیر دوره‌های آموزشی اتحادیه ناشران تهران در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: زمان اولیه ثبت نام دوره ی آموزشی نمونه خوانی و نسخه پردازی اتحادیه ناشران تهران، در تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری پایان یافت. در این زمان سازمان دیگری درخواست کرد دوره های آموزشی مذکور، توسط اتحادیه ناشران جهت آموزش 30 نفر از پرسنل فعال سازمان، برگزار شود. همزمانی ثبت نام ناشران و سازمان مورد اشاره موجب شد زمان برگزاری دوره ی آموزشی با تاخیر دوهفته ای همراه باشد.
وی افزود: البته لازم به ذکر است تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در تاریخ مشخص شده، یعنی 7 مهرماه سال جاری و بر طبق برنامه از پیش تعیین شده کلاسها را برگزار کنیم، اما اگر نتوانستیم در هفته بعد از آن یعنی 14 مهرماه برگزار می‌شود.
قاسم کریمی گفت:آموزش نمونه‌خوانی و نسخه‌پردازی برای اولین‌بار در تهران و در اتحادیه ناشران تهران آموزش داده می‌شود . برای این دوره از اساتید مجرب فرید مرادی، اصولی و افسانه طباطبایی در حوزه بحث نظری نسخه پردازی و کارگاه نمونه خوانی بهره برده‌ایم.
مدیر دوره های آموزشی اتحادیه ناشران گفت: این دوره 24 ساعته به دو بخش تئوری و آموزش اجرایی (کارگاهی و عملی) در 6 روز تقسیم می‌شود. در بخش نظری 10 ساعت و در بخش اجرایی 14 ساعت را برای آموزش ناشران در نظر گرفته‌‌‌‌ایم
وی پیرامون هزینه های این دوره نیز خاطر نشان کرد: هزینه برپایی این كارگاه برای هر فرد150 هزار تومان پیش‌بینی شده است، هزینه ثبت‌نام برای افرادی كه از طریق ناشران عضو اتحادیه معرفی می‌شوند، 90 هزار تومان و هزینه شركت برای ناشران غیر عضو اتحادیه 120 هزار تومان خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۴ مهر


آزیتا همراه

با سلام من ساکن مشهد هستم و کار ویراستاری انجام می دهم آیا امکان برگزاری کلاس های نسخه پردازی در مشهدوجود دارد؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: