در دو روز متوالی برگزار خواهد شد:
سمینار تیغ و دایکات (سی تو ) با همکاری انجمن توسعه صنعت چاپ


سمینار تیغ و دایکات (سی تو )با همکاری انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، 7و8مهر ماه سال جاری در دو روز متوالی برگزار می شود

 سمینار تیغ و داکات (سی تو) باهمکاری انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
محسن رحیمی یگانه مدیرعامل شرکت صنعت چاپ سیف درگفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: هدف از برگزاری سمینار تیغ و دایکات آشنایی صنعت گران تیغ و دایکات با تکنیک و تکنولوژی دایکات و استاندارد سازی آن در ایران است.
مدیر شرکت صنعت چاپ سیف افزود: استقبال صنعت گران از سمینار دوره گذشته عاملی بود تا برای برگزاری سمینار جدید اقدام نماییم. متاسفانه دایکات صنعتی است که کمتر به آن توجه شده است و نیاز به کار بیشتری دارد.
برنامه روز اول این سمینار در خانه هنرمندان و به آموزش تئوری در زمینه تیغ و دایکات و خط روی ماشین های افست برگزار خواهد شد. آموزش عملی این سمینار در چاپخانه هما پک و روی ماشین 306 رولند انجام خواهد شد.
همکاری انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ
 از سوی دیگر میثم حشمت خواه مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در زمینه چگونگی همکاری انجمن به منظور  برپایی سمینار تیغ و دایکات (سی تو ) تصریح کرد: یکی از اهداف انجمن پیشبرد علمی و آموزشی صنعت چاپ است در همین راستا اقداماتی را در جهت حمایت، و مشارکت در برگزاری سمینار تیغ و دایکات (سی تو ) انجام داده ایم. به عنوان نمونه می توان به  رایزنی ها و تلاش انجمن برای دستیابی به مکان مناسب برگزاری سمینار اشاره کرد. همان طور که پیشتر از این نیز عنوان شده است انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ از هیچ اقدامی در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح آموزشی و پژوهشی صنعت چاپ کشور فروگذار نمی کند. امیدواریم پس از این نیز بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت صنعت چاپ و بسته بندی کشور اقدام نماییم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: