در پی انتخاب تعاونی لیتوگرافان:
تهران اسکنر ،میزبان اعضا و سهامداران تعاونی لیتوگرافان تهران


جهت تکریم کلیه اعضا و سهامداران شرکت تعاونی لیتوگرافان و با هدف تجلیل از پیشکسوتان صنف لیتوگراف مراسم جشنی در تاریخ چهارشنبه،7 مهرماه سال جاری در شرکت سهامی تهران اسکنر برگزار می‌‌‌شود

غلامرضا شجاع مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان به دنبال انتخابات این تعاونی از سوی اداره کل تعاونی استان تهران به عنوان تعاونی برتر،در گفتگو با اخبار چاپ ضمن تایید این خبر اظهار داشت: هرساله گزارش عملکرد و کارنامه فعالیت شرکت‌‌‌‌های تعاونی موفق استان تهران، از سوی اداره کل تعاون جمع‌‌آوری شده و بر اساس آن در هفته تعاون ـ از 13 تا 19 شهریور ماه است ـ به برترین تعاونی‌های کشور لوح تقدیر و هدایایی اهدا می‌‌‌‌شود. به همین مناسبت در سال جاری تعاونی لیتوگرافان تهران توانست برای دومین‌‌‌بار عنوان برترین تعاونی سال 89 را از آن خود کند.
وی افزود: امروزه تعاون، همیاری، همکاری، تقویت روح تفکر و مشارکت جمعی ابزارهای مناسب در حرکت به سمت برقراری عدالت،دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه همه‌جانبه محسوب می‌شوند. از طرفی بخش تعاون تنها بخشی است که در آن تصمیم‌گیری‌ها، مستقل از میزان سرمایه سهام‌‌‌‌‌داران و تنها بر اساس ارزش انسانی و تشریک مساعی صورت می‌گیرد؛ بنابراین، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون و تقویت این است از واحدهای اقتصادی کشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ارتقاء سهم اقتصاد تعاونی در تولید ناخالص ملی، گسترش نقش مؤثر تعاون در سطوح عالی تصمیم‌گیری اقتصادی کشور و ... بسیار حیاتی است.
غلامرضا شجاع تصریح کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی صورت می‌گیرد؛ توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می‌کشد. بدین شکل و با معرفی واحدهای تعاونی برتر می‌‌توان در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاون گام‌‌های موثری برداشت و با طرح و ایجاد فرصت‌های موجود در ین بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد و علاقمند را فراهم آورد.
وی در پایان گفت: به این مناسبت و در جهت تکریم کلیه اعضا و سهامداران شرکت تعاونی لیتوگرافان و با هدف تجلیل از پیشکسوتان صنف لیتوگراف مراسم جشنی در تاریخ چهارشنبه،7 مهرماه سال جاری در شرکت سهامی تهران اسکنر برگزار می‌‌‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۳ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: