در پی طرح برخی دعاوی صنفی:
به دوره ی آموزشی صحافی پیشرفته تعرض شد


دومین دوره ی آموزشی صحافی پیشرفته به تشنج گرایید. به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع آگاه، دومین دوره ی آموزشی صحافی پیشرفته که توسط موسسه ی کساکاوش برگزار می شود، روز چهارشنبه مورخ 31/6/1389 و در پی حضور برخی افراد غیرمسئول به تشنج گرایید.

اخبار چاپ: دومین دوره ی آموزشی صحافی پیشرفته به تشنج گرایید. به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع آگاه، دومین دوره ی آموزشی صحافی پیشرفته که توسط موسسه ی کساکاوش برگزار می شود، روز چهارشنبه مورخ 31/6/1389 و در پی حضور برخی افراد غیرمسئول به تشنج گرایید.
به گفته ی برخی منابع آگاه، معترضین به بهانه ی بروز اختلافات صنفی ـ بر سر خریداری ماشین آلات و دستگاه های صحافی ـ با حامی مالی این دوره، روز چهارشنبه به محل برگزاری کلاس آموزشی ـ سالن اجتماعات برق آلستوم ـ مراجعه کرده و با برخوردی نامناسب، فریاد و ناسزا سر داده و مانع برگزاری ادامه این کلاس شدند.
جالب آنکه موضوع اختلاف نظر میان میان شرکت نمایندگی فروشنده ماشین آلات مزبور و خریداران معترض، پرونده های جداگانه و مفتوحی هم در شورای حل اختلاف اتحادیه چاپخانه داران تهران و هم در محاکم قضایی کشور دارد؛ خبرها حاکی است که احکام ابتدایی صادر شده و پرونده در حال بررسی نهایی توسط دادگاه تجدید نظر است. لذا چنین اقدامی به هیچوجه توجیه عقلانی و منطقی نداشته و ندارد.
گفتنی است استاد این دوره ها، سرکار خانم هاینزر ـ استاد برجسته صحافی ـ از کشور آلمان است. از آنجا که نخستین دوره آموزشی صحافی پیشرفته با استقبال و ابراز علاقه مندی فعالان صنعت چاپ کشور روبرو شده بود، مسئولان و دست اندرکاران این دوره ها تصمیم گرفتند، دومین دوره را نیز با حضور خانم هاینزر به عنوان استاد، برگزار نمایند. دومین دوره در حال برگزاری بود که معترضین در محل کلاس حاضر شده و برای ساعاتی آن را به تعطیلی کشاندند. البته مسئولان مذکور اعلام کردند به روند کلی کلاس ها خللی وارد نیامده و کلاس های آتی در محل دفتر موسسه ی آموزشی کساکاوش برگزار گردید.
گفته می شود مسئولین کساکاوش و حامی مالی این دوره ها، تصمیم دارند موضوع را از طریق نهادهای قضایی پیگیری نموده و دادخواستی را به مراجع ذیصلاح تقدیم نمایند.
در پایان اخبار چاپ مراتب تأسف و تأثر خود را نسبت به هتک حرمت محیطی آموزشی اعلام داشته و آرزومند است اهالی صنعت چاپ کشور از این پس شاهد بروز چنین رویدادهای ناخوشایند و نامبارکی نباشند. آرزومندیم تمامی فعالان این صنعت به فضاهای آموزشی و محیط های تعلیم و تربیت احترام گذاشته، حرمت آن را نگاه دارند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۳ مهر


عباس

باعث و بانی این کار چه کسی است ارشاد، اتحادیه، یا .......
مهدي

ايراني بودن خود رازير سوال برديم





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: