در پایان مهلت قانونی اعلام نتایج انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران:
228 ناشر، نادر قدیانی را انتخاب کردند


پس از پایان مهلت سه روزه قانونی، نتایج دوازدهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران تهران از طریق ولی‌الله جعفری رئیس انجمن انتخابات هیات مدیره صنفی اعلام شد. در این انتخابات، نادر قدیاتی با کسب 228 رای و انتخاب دیگر اعضای هیات مدیره موفق شد در راس هیات مدیره قرار گیرد

ولی‌الله جعفری رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی استان تهران در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: طبق قانون انتخابات صنفی در هر دوره از انتخابات و پس از پایان رای‌‌‌‌گیری، چند روز مهلت وجود دارد و بعد از آن اسامی اعضایی که بیشترین رای را از آن خود کرده‌‌اند بیان می‌شود. بنا بر این قانون و از آن‌جا که انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناظران و کتابفروشان تهران در روز 23 شهریور برگزار شد، نتایج این انتخابات در تاریخ 30 شهریورماه اعلام می‌گردد.
وی افزود: نادرقدیانی با 228 رای، بهروز عطایی فرد با 217 رای، سیدرفیع احمد جواهری با 231 رای، فتح‌‌‌الله فروغی دهکردی با 210 رای، محمود آموزگار با 229 رای، یحیی دهقان با 161 رای و محمدمهدی فخری‌‌‌‌‌‌زاده با 161 رای توانستند به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شوند. در ضمن خانم نیلوفر تیموریان با 147 رای و مرتضی احمد آخوندی با 135 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل به ترکیب هیات مدیره راه یافتند.
ولی‌الله جعفری گفت: براساس ماده 28 آیین‌‌نامه و جلسه‌‌ی داخلی انتخابات هیات مدیره امروز (30 شهریورماه سال جاری)، نادر قدیانی رئیس اتحادیه، بهروز عطایی‌فرد نایب رئیس اتحادیه، سیدرفیع احمد جواهری نایب رئیس دوم اتحادیه، فتح‌‌‌الله فروغی دهکردی خزانه‌‌دار، محمود آموزگار دبیر، یحیی دهقان بازرس اول و محمد مهدی فخری‌‌‌‌‌‌زاده بازرس دوم انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: این انتخابات در 23 شهریور‌ماه سال جاری در دفتر انتشارات مروارید برگزار شد که از مجموع 1005 عضو 357 ناشر در دوازدهمین دوره انتخابات هیات مدیره ناشران تهران شرکت کرده‌‌‌‌‌ و از میان 14 نامزد انتخاباتی، 7 کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده‌‌‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۳۱ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: