بهمن دری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مقابله با جنگ نرم در عرصه فرهنگ و کتاب، در سبد حمایتی معاونت امورفرهنگی


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت جدی این معاونت از كتاب‌های حوزه دین، دفاع مقدس، و موضوعات مقابله با فتنه و جنگ نرم خبرداد.
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی : معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت جدی این معاونت از كتاب‌های حوزه دین، دفاع مقدس، و موضوعات مقابله با فتنه و جنگ نرم خبرداد.
بنابراین گزارش بهمن درّی اضافه كرد: معاونت امور فرهنگی در نظر دارد حمایت خود را چه در پیش از چاپ و چه خرید و توزیع عمومی كتاب‌های با موضوعات مقابله با فتنه و جنگ نرم انجام دهد .
وی تصریح كرد: هم اكنون این اقدام توسط حوزه معاونت درحال انجام است و آمار خرید این نوع كتاب‌ها از طریق معاونت امور فرهنگی افزایش پیدا كرده است.
معاون امور فرهنگی گفت: ناشرانی كه در عرصه دفاع مقدس فعالیت می‌كنند چه دولتی و چه بخش خصوصی از هم‌اكنون باید برنامه‌ریزی كنند چرا كه روند اعتبارات معاونت امور فرهنگی به سمت حمایت از این نوع كتابها هدایت خواهد شد، لذا توقع ما این است كه در سال آینده شاهد انتشار بهترین كتابهای جنگ در طول 20 سال اخیر باشیم.
درّی خاطر نشان كرد: همچنین از انتشار كتابهایی كه موضوع آنها درباره فتنه و حوادث سال گذشته است به صورت جدی حمایت می‌كنیم و این نوع كتابها را نیز در حیطه كتب دفاع مقدس لحاظ و ارزیابی خواهیم کرد.
وی همچنین از حمایت این معاونت از كتاب‌هایی با موضوعات هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه مقاومت در سال گذشته خبر داد و گفت: قطعاً از این كتاب‌ها از پیش از انتشار تا زمان عرضه عمومی و مصرف، حمایت ویژه خواهیم كرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۳۰ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: