دانشگاه نووی ساد/ صربستان برگزار می‌کند
فراخوان چهارمین دوسالانه بین‌المللی پوستر دانشجویی


چهارمین دوسالانه بین‌المللی پوستر دانشجویی توسط دانشگاه نووی ساد/ صربستان و با همکاری آکادمی هنر نووی ساد برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ چهارمین دوسالانه بین‌المللی پوستر دانشجویی که توسط دانشگاه نووی ساد/ صربستان و با همکاری آکادمی هنر نووی ساد برگزار می‌شود، از تمامی دانشجویان هنر مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزشی – که «کارگاه طراحی پوستر» را به عنوان بخشی از برنامه درسی خود گذرانده اند – دعوت می کند تا در این دوره از رقابتها شرکت نمایند.
تمامی پوسترها می‌بایست در دو سال اخیر دوره دانشجویی شرکت‌کنندگان طراحی شده باشد و مورد تایید و امضای استاد مربوطه قرار گیرد.
موضوع این مسابقه آزاد است؛و شامل پوسترهایی که در طول دو سال اخیر دوره دانشجویی طراحی شده و جزئی از کار کلاسی کارگاه طراحی پوستر بحساب می آیند؛ می‌باشد.
پوستر اجتماعی، علیه رفتارهای پرخاشگرانه، خشونت‌آمیز و نادرست تماشاگران جوان در مسابقات ورزشی. عبارت " Play fair – No flame play " باید حتما در طراحی پوستر بکار رود.
در این فراخوان آمده است با توجه به اساسنامه چهارمین دوسالانه بین المللی پوستر دانشجویی، رقابت موضوعی به عنوان بخشی از این مسابقه در نظر گرفته شده است و فقط دانشجویانی مجاز به شر کت در این رقابت می‌باشند که کارگاه طراحی پوستر را به عنوان یکی از برنامه‌های درسی خود گذرانده‌اند. هر دانشجو می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر در این مسابقه شرکت نماید.
تمامی آثار ارسال شده به مجموعه مخصوص دوسالانه پوستر آکادمی هنر نووی ساد تعلق گرفته و برگزارکنندگان می‌توانند از آنها در جهت اهداف آموزشی و تعلیمی استفاده نمایند. همچنین این پوسترها در وب سایت دوسالانه به نمایش درمی‌آیند. با تکمیل فرم مسابقه شرکت‌کنندگان موافقت خود را با شرایط برگزارکنندگان اعلام می‌کنند.
تمام پوسترها باید به وب سایت http://www.studentbiennial-ns.com ارائه شوند. و نسخه اصلی و نهایی اثر باید در قالب JPG و با quality ۱۰ ، CMYK ، ۸ Bits/channel ، ۲۷۵۶ x ۳۹۳۷ پیکسل و یا در قالب PDF ، CMYK ، ۷۰ x ۱۰۰ سانتی متر، با رزلوشن ۱۰۰ pixels/inch باشد.
آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ اکتبر ۲۰۱۰ (۱۸ مهرماه) بوده و این تاریخ تمدید نخواهد شد. شرکت کنندگان می توانند با حداکثر سه پوستر در هریک از بخش های مسابقه شرکت نمایند. و تمامی پوسترها در بخش موضوعی می بایست با تایپوگرافی طراحی شوند.
پوسترها توسط هیات ۵ نفره داوران بررسی خواهند شد. علاوه بر جوایز اصلی که توسط هیات داوران اعطا می شود، جوایز ویژه دیگری نیز توسط افراد خاص و بنیادهای مختلف ارائه خواهند شد. انتخاب نهایی داوران و نام برگزیدگان در نوامبر و دسامبر ۲۰۱۰ در مراسم افتتاحیه مسابقه در نووی ساد اعلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۳۰ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: