صفا کامل سلمان، در حاشیه نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران:
چاپ و بسته بندی زمینه ساز توسعه عراق است


هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در مقایسه با نمایشگاه هایی که در سطح خاور میانه وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار است و این پیشرفت بعد چند سال که با جنگ و مشکلات آن مواجه بوده است بسیار شگفت آور است.

صفا کامل سلمان عضو هیات اداری صنعت چاپ در شهر نجف اشرف در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در مقایسه با نمایشگاه هایی که در سطح خاور میانه وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار است و این پیشرفت بعد چند سال که با جنگ و مشکلات آن مواجه بوده است بسیار شگفت آور است.
وی افزود: در برنامه اتحادیه چاپ نجف حضور در بسیاری از نمایشگاه های تخصصی چاپ و بسته بندی در کشورها مختلف را قرار داده ایم تا از این طریق بتوانیم با آخرین دستاوردهای روز دنیا آشنا شویم. در همین راستا با حضور در این نمایشگاه نیز امید انعقاد قراردادهایی را داریم که بتوانیم وضعیت نابسامان صنعت چاپ را در عراق بهبود دهیم.
صفا کامل تصریح کرد: دیکتاتوری 35 ساله حزب بعث، 8 سال جنگ فرسایشی با ایران، جنگ کویت و بیش از 5 سال اشغال موجب شده است تا نتوانیم به خواسته های خود برسیم و این کشور را از بحران های موجود نجات دهیم. بر همین اساس پس از کارشناسی های متعدد صنعت چاپ و بسته بندی را ـ که یکی از صنایع مادر است ـ به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص های توسعه در نظر گرفته ایم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۵ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: