هفدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران
نمایشگاه چاپ و بسته بندی ؛ یا تبلیغات و بازاریابی


نمایشگاه چاپ و بسته بندی است اما به نظر می رسد وارد نمایشگاه تبلیغات و بازار یابی شده ایم و قسمت کوچکی از این نمایشگاه به چاپ اختصاص داده شده است.

حجت زارعی کارشناس چاپ در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: به عنوان بازدید کننده از هفدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران بسیار راضی هستم. نظم نمایشگاه تعجب برانگیز بود و باعث شد به راحتی با غرفه گذاران صحبت کرده و به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم. در صورتی که در سال گذشته بی نظمی که بر نمایشگاه حاکم بود باعث سردرگمی بازدیدکنندگان می شد و بدون نتیجه نمایشگاه را ترک می کردند.
حجت زارعی افزود: نمایشگاه بسیاری از مشکلات صنعت گران و بازدید کنندگان را مرتفع می کند و محصولاتی که باید مدت ها برای تهیه آنها وقت صرف کنند؛ در نمایشگاه به راحتی تهیه می نمایند. جمع بودن تمام ماشین آلات و مواد اولیه صنعت چاپ در یک نقطه باعث سرعت در خرید مواد مورد نیاز صنعت گران خواهد شد.
وی تصریح کرد: تغییر زمان نمایشگاه حرکت مثبتی بود اما هیچ اطلاع رسانی از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه صورت نگرفت و به واسطه تبلیغات خیابانی متوجه تغییر زمان نمایشگاه شده ایم این امر جای تامل دارد. برگزاری نمایشگاه در هر زمینه ای مستلزم تبلیغات وسیع است تا بازخورد مناسبی داشته باشد.
حجت زارعی عنوان کرد: در بدو ورود به نظر می رسد وارد نمایشگاه تبلیغات و بازار یابی شده ایم و قسمت کوچکی از این نمایشگاه به چاپ اختصاص داده شده است. اگر نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی از هم جدا شود محاسن و مزایایی خواهد داشت. برگزاری نمایشگاه به این شکل باعث خواهد شد. بازدیدکنندگان و غرفه گذاران از وجود دستگاه هایی با چنین قدرت و توانایی مطلع شوند. و در وقت مقتضی از آنها استفاده نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۵ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: