غلام رضا فلاحی مدیر شرکت نقش و نگار اردبیل
ماشین آلات خاموش ،جاذبه های نمایشگاه را نیز خاموش می کنند


تعداد غرفه ها و ماشین آلات بسته بندی بیشتر از چاپ است؛ ماشین آلاتی که خاموش است و هیچ جاذبه ای برای نمایشگاه ندارد. اگر ماشین آلات برای بازدید آورده شده است قدر مسلم باید روشن باشد

غلام رضا فلاحی مدیر شرکت نقش و نگار اردبیل در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: پس از بازدید از هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران خواهان بازدید از نمایشگاه در سال های آینده نیز شده ایم. نمایشگاه بسیار خوبی است و به راحتی با دست آوردهای جدید صنعت چاپ آشنا می شویم.
مدیر شرکت نقش و نگار اردبیل افزود: تعداد غرفه ها و ماشین آلات بسته بندی بیشتر از چاپ است؛و در این میان ماشین آلاتی که خاموش است و هیچ جاذبه ای برای نمایشگاه ندارد. اگر ماشین آلات برای بازدید آورده شده است قدر مسلم باید روشن باشد و در معرض دید عموم قرار بگیرد؛ بازدید کنندگان استقبال بیشتری خواهند داشت.
غلام رضا فلاحی در خصوص مشکلات صنعتگران حوزه چاپ در استان اردبیل عنوان کرد: در استان اردبیل تنها یک دستگاه چاپ 4 رنگ وجود دارد و به دلیل کمبود امکانات تحویل دادن کار با کیفیت به سفارش دهندگان بسیار به سختی صورت می گیرد. متاسفانه اتحادیه لیتوگرافان استان اردبیل از کمترین امکانات برخوردار است و برای کوچکترین کارها باید به ارشاد استان مراجعه کنیم.
وی تصریح کرد: برای دریافت مجوز تنها یک سال وقت صرف کردیم و با مشکلات بی شماری روبرو بوده ایم؛ کارها بسیار کند پیش می رود و علت اصلی آن کمبود امکانات ارشاد استان است؛ ارشاد تهران به دلیل آشنا بودن با ماشین آلات چاپ به راحتی قادر به سرعت بخشیدن به فعالیت های صنعت گران چاپ است. اما در استان اردبیل برای وارد کردن ماشین آلات باید از مراحل سختی گذر کرد که طی نمودن این مراحل سخت و در بعضی مواقع غیر ممکن تنها به دلیل بی اطلاعی ارشاد استان از ماشین آلات این صنعت است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۴ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: