در نتیجه همکاری KBA و کلایمیت پارتنر:
ارائه بالاترین کیفیت چاپ، ضمن حفاظت از محیط زیست


کمپانی KBA آلمان با همکاری شرکت کلایمیت پارتنر (climate partner)، در قالب یک قرارداد،اقداماتی را به منظور استاندارد را به منظور استانداردسازی زیست محیطی انجام داده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع خبری بین المللی، کمپانی KBA آلمان با همکاری شرکت کلایمیت پارتنر (climate partner)، در قالب یک قرارداد،اقداماتی را به منظور استاندارد را به منظور استانداردسازی زیست محیطی انجام داده است.
شرکت کلایمیت پارتنر (climate partner)، از طریق برنامه‌های پیشرفته نرم‌افزاری و مدل‌های توسعه‌یافته ، میزان آلودگی‌های موجود در هوای چاپخانه و محصولات چاپی را اندازه گیری کرده، سپس آنها را کنترل نموده و در نهایت سطح استانداردی از آلودگی‌ها (بخصوص CO2 موجود در هوا) باقی می‌ماند . امروزه با افزایش روز‌افزون چاپخانه‌هاو در نتیجه افزایش میزان گازهای‌گلخانه‌ای موجود در هوا، نیاز به چنین اقداماتی بیش از پیش ضروری می‌نماید.
کمپانی KBA به عنوان یکی از نخستین شرکای تجاری شرکت کلایمیت پارتنر (climate partner)، از سال 2008 میلادی همکاری خود را با این شرکت آغاز نموده است. در این همکاری کمپانی KBA نرم‌افزارهای تولیدی آنلاین خود را در اختیار مرکز مشاوره حمایت از محیط‌زیست قرار می‌دهد . در نتیجه مشارکت این دو شرکت باعث شد تا سیستم‌های نرم‌افزاری خاصی تولید و عرضه شود؛ که توانایی محاسبه میزان co2 منتشر شده از تولیدات چاپی را دارند. استفاده از این نرم‌افزارها و نیز استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های تایید شده ،حمایت از آب و هوا (محیط زیست)، بخش قابل توجهی از میزان گازهای گلخانه‌ای تولید شده را از بین می‌برد.
شیوه محاسبه گل‌های گلخانه‌ای موجود در محصولات چاپی، مبنی بر اندازه‌گیری میزان کربن موجود در محصولات چاپی، مبتنی بر اندازه‌گیری میزان کربن موجود در محصولات چاپی طراحی شده است. اندازه‌گیری کربن موجود در چاپخانه‌ها ، علاوه بر اقدام در راستای حذف گازهای گلخانه‌ای ، نقطه‌ی آغازی است به منظور بهبود شرایط و حفاظت بیشتر از محیط زیست .
کلائوس اشمیت( Klause Schmidt) مدیر بازرگانی و اطلاع‌رسانی کمپانیKBA، ضمن اشاره به ایجاد این توان و قابلیت جدید در محصولات KBA، اظهار می‌دارد: کمپانی KBA در طول فعالیت خود خدمات و سرویس‌های بی‌شماری به مشتریان و سفارش‌دهندگان خود ارائه داده است؛ سرویس چاپ و هوای پاک از بین‌بردن گازهای گلخانه‌‌ای و co2موجود در محصولات چاپی ) بخشی از این خدمات است. نکته مهم، ارائه خدمات بیشمار KBA به منظور تولی محصولات چاپی سالم (sustainable) یا به عبارت دیگر محصولاتی که به محیط زیست آسیب نمی‌رساند است . به بیان بهتر کمپانی KBA تلاش بی‌وقفه‌ای را به منظور حفاظت از محیط‌زیست و ارائه‌ی محصولات استاندارد انجام می‌دهد .
مدیران KBA امیدوارند بتوانند از طریق ارتقای امکانات چاپی شرایطی را به منظور افزایش سطح بهره‌وری انرژی، بالا بردن تعهدات شرکت در مسائل زیست محیطی، ایجاد نمایند؛ تا بدین وسیله مشتریان این کمپانی در چاپ افست خشک با در نظر گرفتن شرایط موجود آن را مورد حمایت قرار دهند.
یکی از اهداف اصلی KBA، ارائه بالاترین کیفیت چاپی و افزایش قابلیت‌های عملیات پایانی چاپ برای مشتریان با احترام و حفاظت از محیط زیست فضایی ایجاد کرده است .
گفتنی است محصولات شرکت کلایمیت پارتنر (climate partner) در کشورهای اروپایی بخصوص در کشورهای انگلستان، آلمان در دسترس است . همکاری این شرکت با KBA شرایط جدیدی را ایجاد نموده است .در قالب این موقعیت تازه بسیاری از کمپانی‌های اروپایی برای استانداردسازی زیست محیطی محصولات خود اقدام نموده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۱ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: