نخستین میز گرد تخصصی اخبار چاپ برگزار شد:
نقش و کارکرد تشکل‌های صنفی؛ زیر تیغ نقد کارشناسی


نخستین جلسه از سلسله میزگردهای تخصصی پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارچاپ، روز یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال جاری برگزار شد.

نخستین جلسه از سلسله میزگردهای تخصصی پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارچاپ، روز یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال جاری برگزار شد. به گزارش اخبارچاپ، نخستین میز گرد تخصصی این سایت با عنوان «تشکل‌های صنفی صنعت چاپ؛ نقش و کارکرد» در محل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار گردید.
در این میزگرد احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه‌داران تهران، احمدابوالحسنی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران، ایرج علی‌نقی، کارشناس امور مالیاتی و مدیر‌شرکت چاپ پیشرو و حمیدرضا طاهری، عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و مدیر شرکت پلاستیک ماشین الوان، به عنوان کارشناس حضور داشتند.
این نشست با هدف شناخت شرایط ایده‌آل و بررسی توانمندی‌های قانونی تشکل‌های صنفی صنعت چاپ کشور، بررسی شرایط موجود، علل و دلایل بروز وضعیت فعلی و راهکارهای برون‌رفت از این شرایط و دستیابی به موقعیت ایده‌آل و یا حداقل مصرح در قانون، برگزار شد. کارشناس حاضر در میزگرد، از ابتدا سعی داشتند موضوع به صورت کارشناسی، تحلیل و با دقت مطرح شده و حد امکان از مجادلات مرسوم و مناقشات معمول در نشست‌های مشابه پرهیز کنند.در انتهای این نشست تخصصی، راهکارهایی به منظور ارتقاء سطح کیفی صنعت چاپ کشور، واحدهای صنفی تابعه و معرفی جایگاه صنعت چاپ به مسئولین زیربط، ارائه شد. در این میان، نقش و کارکرد و جایگاه تشکل های صنفی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
به علت وسعت مطالب و گستره ی موضوع نشست، جمع بندی نهایی از مباحث مطرح شده، صورت نگرفته و برگزارکنندگان تصمیم گرفتندموضوعات مطرح شده را با همین کارشناسان در نوبت دیگری بررسی نمایند.
در پایان لازم به ذکر است که اهم مباحث مطرح در میزگرد و نقطه نظرات و دیدگاه های هر یک از کارشناسان در خبرهای آتی به اطلاع کلیه ی مخاطبان ارجمند و گرامی خواهد رسید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: