میثم حشمت‌خواه، مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ
پس از آیپکس انگلیس و نمایشگاه مالزی، نوبت به تویاپ ترکیه رسید


انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در راستای تدوین برنامه‌های نمایشگاهی این انجمن، در نظر دارد تا در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تویاپ ترکیه به عنوان غرفه‌گذار حضور داشته باشد.

اخبار چاپ: میثم حشمت‌خواه، مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در راستای تدوین برنامه‌های نمایشگاهی این انجمن، در نظر دارد تا در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تویاپ ترکیه به عنوان غرفه‌گذار حضور داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 25 تا 28 شهریور ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه واقع در استانبول برگزار می‌شود. انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نیز که برقراری ارتباط و ایجاد تعامل مثبت و سازنده میان تشکل‌های مردم‌نهاد بین‌المللی، بخصوص در حوزه منطقه خاورمیانه، کشورهای عضو سازمان منطقه‌ای اکو و... را هدف قرار داده است، در این دوره از نمایشگاه تویاپ حضور خواهد داشت. این سومین حضور انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در نمایشگاه‌های بین‌المللی در سال جاری است. پس از حضور موفق انجمن در نمایشگاه آیپکس، تصمیم گرفته شد تا در دیگر نمایشگاه‌های تخصصی نیز حضور داشته باشیم.
گفتنی است انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران نیز به عنوان غرفه‌گذار حضور یافته است. حشمت‌خواه در پایان خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در راستای ایجاد شرایط مناسب این صنعت در حوزه‌های آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و تمامی تلاش خود را برای ارتقاء این صنعت در ابعاد ملی و برون‌مرزی انجام خواهد داد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: