با تغییر نرم‌‌‌‌ افزار محتوایی اخبار چاپ ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود
نقد،گزارش و ارائه اخبار تحلیلی در اخبار چاپ


سیمای ظاهری پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی اخبار چاپ (printnews.ir)؛همزمان با ایام روز ملی صنعت چاپ،تغییر می‌‌‌‌‌‌‌کند

اخبار چاپ: سیمای ظاهری پایگاه اطلاع‌‌رسانی اخبار چاپ تغییر می‌‌‌‌‌‌کند. واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ گزارش داد: سیمای ظاهری پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی اخبار چاپ (printnews.ir)؛همزمان با ایام روز ملی صنعت چاپ،تغییر می‌‌‌‌‌‌‌کند. در این گزارش آمده است: از آنجایی که مخاطبین اخبار چاپ افزایش یافته و برخی از آنان به طور روزانه به سایت مراجعه کرده، پیگیر اخبار و اطلاعات صنعت چاپ و بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی کشور هستند،سطح توقع جدیدی از این سایت ایجاد شده است
تعداد قابل توجهی از مخاطبان و مراجعان روزمره اخبار چاپ، در پی ارائه نقد، تحلیل، گزارش‌‌‌‌‌‌‌های تفصیلی، گفتگوهای مبسوط، یاداشت‌‌‌های تخصصی، میزگردهای کارشناسی و رایزنی‌‌‌‌‌‌‌های تخصصی و فنی که نزدیک به سه ماه به طول انجامید ـ مسئولین و دست‌‌‌‌‌‌‌‌ اندکاران تصمیم گرفتند نرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌افزار مدیریت محتوایی سایت اخبار چاپ را تغییر داده و بر قابلیت‌‌ های آن بیفزایند. این تصمیم در ایام روز ملی صنعت چاپ و همزمان با یکی از ویژه برنامه‌های این روز اجرا می‌‌‌‌شود.
گفتنی است در نرم افزار جدید بخش‌‌‌‌های نقد و تحلیل، گفتگو، گزارش، میزگرد، گالری، و... گنجانده شده است. در این نرم‌‌‌‌‌افزار مخاطبان سایت می‌‌‌‌‌‌‌توانند ارتباط و تعامل مستقیمی با برنامه‌‌‌ریزان و مدیران داشته باشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۶ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: