علی سمیعی رئیس اتحادیه چاپخانه‌‌‌‌داران اهواز:
آیا نوبت به اتحادیه‌‌های استانی هم خواهد رسید ؟


بسیاری از مشکلاتی که در استان‌ها وجود دارد ریشه در ضعف مدیریتی و نبود گوش شنوا است این دو موضوع باعث شده است تا هر مدیریت جدیدی در مرکب خود سوار باشد و به ارائه نظرات شخصی بپردازد .برطرف نمودن این مسائل نیازمند حمایت دولتی است.

علی سمیعی رئیس اتحادیه چاپخانه‌‌‌‌داران اهواز در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: در دوره‌‌‌‌‌های گذشته روز ملی صنعت چاپ در اکثر مواقع از استان‌های تبریز، خوزستان و چند شهر دیگر دعوت به حضور می‌‌‌شد اما در سال جاری از اکثر شهرها وزارت ارشاد در خواست کرده و کاتولوگ و بروشورهای مورد نظر را نیز فرستاده است تا اعضا در این جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: استان اهواز با قدمت 250 ساله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش نمی‌‌‌‌‌‌‌‌تواند در بخش فرهنگی و به خصوص در بخش صنعتی کمکی به پیشرفت صنعت چاپ انجام دهد، و به طور کلی حدود 90 تا 100 چاپخانه خصوصی و 7 واحد دولتی که به امر چاپ می‌‌پردازند با بسیاری از مشکلات مواجه هستند.
علی سمیعی گفت: بسیاری از مشکلاتی که در استان‌ها وجود دارد ریشه در ضعف مدیریتی و نبود گوش شنوا است این دو موضوع باعث شده است تا هر مدیریت جدیدی در مرکب خود سوار باشد و به ارائه نظرات شخصی بپردازد در چنین محیط‌‌‌‌‌‌‌های ضعیف و نا‌سالم کمتر می‌توان فعالیت‌‌‌های تخصصی انجام داد.
وی پیرامون برخی از مشکلاتی که در مقابل صنعتگران چاپ استان اهواز می‌باشد خاطر نشان کرد: در تابستان سال 89 قطعی برق بسیار اندک بوده و شاید 2 یا 3بار چاپخانه‌داران شاهد قطع برق بوده‌‌اند اما متاسفانه گرانی بسیار بالای برق ، نفت و..
باعث شده تا کمتر مصرف کنند و صنعتگران چاپ استان نتوانند هزینه‌‌‌های جاری خود برطرف نموده و به همین دلیل به سمت رکود حرکت کنند .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۵ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: