زهره مظهری، در گفتگو با اخبار چاپ:
دومین دوره همایش بانوان صنعت چاپ ایران،17 مهرماه برگزار می‌‌‌‌‌‌شود


همایش بانوان صنعت چاپ ایران در 17 مهرماه سال جاری و در روز ولادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

زهره مظهری در گفتگو با اخبار چاپ از برگزاری دومین همایش بانوان صنعت چاپ ایران در 17 مهرماه سال جاری خبر داد . زهره مظهری به دلایل تغییر زمان برگزاری این همایش اظهار داشت: سال گذشته نخستین دوره همایش بانوان صنعت چاپ ایران در و مراسم انتخاب برترین بانوان این صنعت برگزار گردید.
به علت استقبال قابل توجه فعالان صنعت چاپ و اهمیت و نقش زنان صنعت چاپ، بر آن شدیم تا دومین دوره این همایش را نیز همزمان با دهمین جشنواره صنعت چاپ ایران برگزار نماییم. لیکن به علت همزمانی روز ملی صنعت چاپ با ایام ماه مبارک رمضان، مقرر شد زمان برگزاری این همایش به تاریخ دیگری موکول گردد. لذا همایش بانوان صنعت چاپ ایران در 17 مهرماه سال جاری و در روز ولادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: این همایش با هدف ایجاد و تقویت انگیزه‌ی بانوان فعال در صنعت چاپ ایران برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. علیرغم حضور اثربخش و نقش غیرقابل انکار بانوان در صنعت چاپ ایران،متاسفانه تا کنون هیچ توجهی به این قشر زحمت‌‌کش نشده بود. همایش بانوان صنعت چاپ، نخستین گام‌های توجه و اهتمام نسبت به این گروه از فعالان صنعت چاپ کشور است. امید است بتوانیم در آینده گامها و اقدامات موثرتری انجام دهیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۴ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: